Rojhelinn21 Herkese hayırlı akşamlar adetim 3 gün gecikti. Kan tahlili yapsam çıkarmı sonucu yoksa biraz daha beklemem lazım ..
Anler26 Benimde 3 gün geçmişti adetim gidip kan verdim beta hcg 750 falan çıkmıştı eğer gerçekten hamileysen çıkar Rojhelinn21
Elf0241 Nakskdkdkd benimde 4 günüm var test yaptım t çizgisinin dibinde direkt ikinci çizgi çıktı ama korkuyorum test bozuktur diye 
Rojhelinn21 Elf0241 ya evet bozuk teste benziyor. Benim de bugün 4 günüm hasta olmadm daha . Yarın gidip kan testi verecem. Rabbim kimsenin kucağını boş Bırakmasn
MelodyFairy Elf0241 Benim de test böyle sence var mı ? Anında çıktı hemen çektim ortadaki dağınıklık o yüzden ama emin olamadım bozuk mu test yoksa
Elf0241 Nakskdkdkd negatif çıktı canım iki tane erken gebelik testi pozitif gösterdi kan negatif testlere güvenmem bu saatten sonra
Elf0241 MelodyFairy benimde öyle çıktı hatta bir tane daha erken gebelik yaptım o da hayalet çizgi ama net belli oluyordu ikinci çizgiyi çıkarttı ama kanda negatif çıktı. Senin inşallah pozitif olur