2prensesannesiiii EK96 ben bazen bişey hissediyorum ama karnım mı kasıldı yoksa bebek mi hareket etti anlam veremiyorum emin olamıyorum hiç
Tugcebngl EK96 benimde 2. 16+3 bende hala hissetmiyorum karnım sabahları dümdüz oluyor bakıyorum sonra şişiyor anlam veremiyorum hep bişey oldumu korkusu var
EK96 EdaninBebegi oglumu 19da hissetmistim bunu daha erken hissederim diye bekledim biraz daha bekleyecegiz demekki
Tugbagvn EK96 aynı postu dün ben paylaştım bende 16+2 yim ama hala hissedemedim 2. Gebeliğim benimde ama normalmiş merak etme