melekdgdln Kızlar ikinci gebeligimdi ama malesef bikac gundur kanamam vardı. Bugun doktora gittik ve keseyle bebegin olmadıgını, düşmeye basladıgını soyledi. Peki bu sürecte ne olacak kanama ile bitecek mi yoksa kürtaja gerek var mı yoksa kac gun sürer
Dmrl_02 melekdgdln bende düşük yaptım evde korktum gitmedim ama çok kötü oldum 10 haftalıktı çok parça düştü bence de hastaneye gidin tam iyi olunca dönersin evine
Papatyaa-38 Doktor kontrolünde olmalısın. Beta belli seviyeye inmeli sonra sıfırı görmen lazım. Kanaman hiç durmazsa ve yoğun olursa direkt hastaneye git, o zaman kürtaj olursun. Ama kanaman varsa kendi düşer muhtemelen. Çok geçmiş olsun
melekdgdln Papatyaa-38 tesekkur ederim kanamam var ama yogun Bi sekilde degil. Tuvalete gittikçe geliyor. Doktor parca parca düşebilir dedi bikac gun sonra tekrar gidicem
melekdgdln Dmrl_02 şuan iyiyim oyle cok kotu degilim evdeyim yani. Doktor parca parca düşebilir dedi benimki 7 haftalıktı. Bikac gun sonra tekrar gidicem hastaneye