Esrtgb allah yardımcın olsun hiç korkma sadece bebişini kucağına koydukları anı hayal et. Evet ağrı hissedeceksin ama bebek çıkar çıkmaz sanki cennetteymiş gibi olucak dünya 🐣çok sancın geldiğinde çıkarttır nst yi yatınca daha ağır oluyo suni sancı ama hareket edince rahatlıyosun bana da vermişlerdi. İki kere duş almıştım sancılar artarken imkan varsa gir derim. Enerjini topla ve sadece bebişini düşün çok çok çok güzel bir an doğduğu an ☺️dün gibi aklımda 4 ay geçti ama dünyada yaşanabilecek en güzel an bebeğin çıktığı an onca acıya rağmen tarifsiz.