Zeynep1121 bi yerde okumuştum elektrikli olanlar sütü az gelenlere öneriliyomuş damarları uyardığı için beyne süt üretilmesi gerektiğine dair bilgi gönderiyomuş o yüzden ben manuel almaya karar verdim , çalışan bi anneyseniz elektirkli daha pratik olabilir ama ben evdeyim manuel alıcam mochi işimi görür givi geliyor