Buket09 25.haftadan gidiyorum bu haftaya kadar agrı girip gidiyordu ıkı gündür topallayarak yürüyorum ağırlık merkezim tam olarak karnım . Cok büyüdü ve dengem yok sanırım doğuma kadar boyle mi gidiyor . Allah nasib ederse normal doğum istiyorum ama daha şimdiden belim büküldü benim doğum sancısı Allah bilir nasıldır 🥺