Arkadaşlar 15 gün önce 2. Sezeryanımı oldum doğum sonrası atoni kanaması geçirdim ama ilk müdahale ile kanama durduruldu çok şükür ama bende travma olarak kaldı lohusalık dönemindeyim şuan ve her an tekrar olacak diye korkuyorum ve tekrar hamile kalırsam bir daha ki doğumumda yine olur diye de çok korkuyorum benim gibi atoni geçiren var mı