Gkce27 Kızlar tansiyonum yorulunca, sinirlenince yükseliyor daha 5 haftalık hamileyim bu haftalardayken tansiyon yüksekliği yaşayan oldu mu?
Gkce27 Elfthh evet doktorumra öyle dedi gebelikten olmaz şimdi sen tansiyon hastasısındır falan dedi ama benim normalde tansiyonum büyük 9 küçük 6 olur anlamadum
Ayse_ygt41 Ben yasıyrm ama bnmkı ilk hamılelgmde kaldı doktrm sıfr tuz dedi hergun olcm yapıyrm 11 hafta oldm 14 10 oluyodu
Elfthh Gkce27 stresten yorgunluktan oluyor kafana takma gercek olmayabilir bende kendimi strese sokmuştum bende varmış noacm falan ama yorgunken stresliykn olctgm için heo
Gkce27 Elfthh olabilir zaten öğrendiğim ilk günden birşey olacakmmı stresi oldu ilk gebeliğimde zordu 🥺