gncKayaa Fatmayldz09 Dr. Mehmet Kalo’ya gitmiştim ben gayet memnun kalmıştım. Doktor bey gayet açıklayıcı ve bilgilendirici detaylı bir şekilde konuşuyor 👌🏼
Mimmm Fatmayldz09 bende Kasım turana gidiyorum herşeyi detaylı açıklıyor ve cihazı çok iyi Mehmet kaloda iyi
hibo gncKayaa iyi günler siz normal doğum mu yaptınız sezaryen mi yaptınız ben de Mehmet Hoca’ya gidiyorum ama bana sezeryana daha yatkın biri gibi geliyor doğru muyum acaba
ayseozkan15 ben başta Feyza hocaya gidiyordum ama nergis yusifovayı çok öneriyorlardı bende doktorumu değiştirdim yeni gideceğim bu doktora bakalım övdükleri kadar var mı şuan 19+2 yim