Fatma23 6haftalığım ve şu an saatlerdir geçmeyen karın ve mide ağrım var eşimde evde yok telaşlanmalı mıyım ne yapmam lazım bu normal mi bebeğe birşey olur diye korkuyorum yoksa dayanabilirim sanki midem zehirleniyor gibi hissediyorum kendimi
Medusa Fatma23 başlığı acil yerine daha açıklayıcı girerseniz konu hakkında bilgisi olan birileri görüp yazabilir 😊
Medusa Fatma23 mide asidi normal bu zamanlarda. Soğuk yoğurt varsa soğuk yoğurt yiyin, ya da soda da iyi geliyor bazen
Smiley87 Fatma23 önce sakin ol canım saatlerce geçmemişse doktora git hemen normal değildir, mide ağrısı varsa muhtemelen üşütme falandır canım telaş yapma
Fatma23 Yediğim birşey mi bozuk dedim acaba sabaha kadar dayanırım ama korkuyorum düşük zehirlenme gibi şeyler nasıl oluyor hiçbir bilgim yok 🙁
Smiley87 Fatma23 düşük kanamayla kendini belli ediyor canım, ya yediğin birşey dokunmuştur ya da üşütme falandır , ama yinede hemen doktora git ne olur ne olmaz 🤗
Yasmin41 Merhaba canım normal bence ben 9 haftalık hamileyim 6. Haftadan beri mide ve karın ağrılarım geçmek bilmedi bulantılarım aşırı derecede beni zorluyor belki o da etken olabilir. Ama için rahat etmesi için bir doktora muayene olabilirsin