EsraOrhann Kızlar doğumumu çakmak erden hastanesinde düşünüyorum o yüzden artık kontrollerime orda gidicem, Fakat orda hangi doktoru önerirsiniz bilen veya tecrübesi olan varmı? Hangi doktor daha iyi ? Lütfen fikir verir misiniz ❤️
EsraOrhann Mkrp E_kfl61 Bbuse12 Bbuse12 E_kfl61 Gamzenur123 Çakmak erdem bana daha yakın . Peki beyhan badoğlunu duydunuz mı hiç iyimi acaba
Bbuse12 Dr funda hanima gidiyorum mua 900 ilk dogumumu da o yapti allah nasip ederse bu dogumumu da o yapcak
E_kfl61 Ben Dr gülçin demirdövene gidiyorum çok anlayışlı güler yüzlü ve insanı rahatlatan bir yapısı var
sweedishish E_kfl61 merhaba muayeneleri çok kısa mi sürüyor yoksa en az on bes dk bakıp ilgileniyor mu
E_kfl61 sweedishish gülçin demirdöven baya bakıyor 15 dakikadan fazla kalıyorum herşeyi tek tek inceliyor bilgi veriyor en çok bunu seviyorum herşwyi detaylı anlatıyor
E_kfl61 Evet kuzenimin eşi beyhan hanımla 9 ay ilerledi ve Doğum yaptı . O da iyi ama ben gülçin hanımla başladığım için onunla devam ediyorum