Kızlar selam. 20 ocakta regl oldum. 8-16 günleri arasını gün aşırı olarak değerlendirdik. Adet döngüm ortalama 26 gün.
İki gün önce kasıklarımda çok ağrı oldu evdeyken ayakta dururken özellikle sanki karnım aşağı çekiliyor gibi ağrılar yaşadım. Ve hala da devam ediyor. Psikolojik olduğunu düşünmüyorum çünkü yürürken bir anda sancı giriyor. Bu kadar erken belirti olmaz değil mi? 10 gün var.