tatlibebegim_ hakinizda hayırlısı olsun inşallah kucağınız boş kalmasın bnde tüp bebek 2 denemem olcak ilkte kizm oldu şuan transferin 4. Gunundeyim 18 Şubat’ta kan vereceğim sag kasigim çok agriyo ve sık idrar ve idrar da nedense bugün yanma oldu . Yarın test yaparsam erken mi olur aceba çok heyecanlıyım