Enfeksiyon için kullanan oldu mu acaba crp için antibiyotik kullandım idrar yolu için tek içimlik tozdan 10 gün olmadı sanki idrar yolunda yine arttı gibi hissediyorum akıntı kaşıntı başladı yine 14 subat sezaryen günüm ilaçsız onu mu kullansam acaba dedim zararı olur mu emin olamadım ilaç kullanmaktan yoruldum