Kızlar bebeğim hareket ediyor ve vajinada saniyelik batma ve her an bebek çıkacakmış gibi hissetmek neden olur ? Normal mi endişelendim bu durumda . Bebeğim en baştan beri kasık üzerinde ama bu haftalarda vajinada hissetmeye başladım yani . Korkmalı mıyım ? Randevuma daha baya var soracak birisi yok yani .