Ecem0635 4+6 yız ve sürekli açım sürekli uykum var. Bu akşam çok aç olmama rağmen kafam masaya düştü uykudan yemeğimi yiyemedim. Hâlbuki öğlen 12 de uyanıp 3 te tekrar uyumuşTum.. sanki bir haftadır uykusuzum gibi. Varmı benim gibi olan 🤣
Sevde_M Ecem0635 7/24 uyusam yine uykuluyum hahaha dünyaları yiyorum yine de doymuyorum Bu arada ben 1 Şubat da gittim kadın doğum da kese gözüktü sadece henüz 4 haftalık dedi haftaya pazartesi tekrar gideceğim yani tam nekadarlik bilemiyorum 😟
asli-dedeoglu Ecem0635 açlık glbl değil de yeme hissiyatı ile 10 günde 4 kilo 🤦 uykuuu ve idrara çıkma özellikle gece çok fazla oluyor
Munevver_kaplan_33 Ecem0635 bende de tam tersi 5+5 günlük iştahsızlık var sabah zorla birşey atıyorum agzima uyku yönünden sıkıntım yok bir oğlum var sabah 3 e 4 e kadar oturuyoruz malesef istesem de uyuyamıyorum
F_NUR_K-S Ecem0635 Ben de bugün 4+6 yım ama hiç bişi yok göğüs hassasiyetinden başka.. Dün bi kaç tırtıklanma gibi bişiler oldu ama bugün hiç bişi hissetmiyorum ya bide yorumlardan boş kese muhabbeti var doktora da iki hafta sonra gidicem hem kalp atışı olur hem kese rahat görülür diye ama bi korkmuyo da değilim Allah kimseye göstermesin .. Kan versem mi yarın acaba
Ecem0635 F_NUR_K-S benim bildiğim dış gebelik falan olduğunda çok ağrı oluyomuş.. olumsuz düşünmeyin iyi olsun.. herkesin belirtileri farkli