Merhaba , ben geçen hafta cilek odasında mocha büyüyen bebek karyolasi sipariş verdim (ebeveyn karyolali) . Ama şimdi çok kararsızım mocha serisi montesorri mi alsam diyorum. Ama cilek odasının montesorrilerinde citalar sonradan cikarilmiyormus. Büyüyen beşik 3 yaşından sonra baza olunca bebeğin düşme tehlikesi mi olur acaba, kiracıyim yani hangisi doğru karar bir türlü veremiyorum.