Hync1 Kızlar merhaba son regl başlangıç tarihim 8 ocakta bitiş 12 Ocak Normalde 4 Ocak regl tarihimdi olmadım Beta 118 çıktı iyimi sizce 
Ecem0635 Hync1 benimde başlangıç 3 Ocak bitiş 7 ocakti geçen hafta pzt beta 179 çıktı cuma tekrar bakıldı 810 cikti
Eminexxx İki haftaya kadar derecelerim çok iyi yükseliyordu 7.65 ten 1500′e kadar yükseldi sonra durdu gelismedi
Hync1 Ben 31 ocakta kan verdim 15.1 2 şubatta verdim 49.10 5 Şubat bugün verdim 118.10 Artış iyimi anlamadım tekrar ne zaman kan vermeliyim Regli günüm 2 gün gecikmiş oldu
YldrmNUR Hync1 ilk 49 İki gün sonra 119 3 gün sonra 561 çıkmıştı benim. 2 günde en az %60 artması yeterli kuzu bence seninkide iyi. Ben şuan 24 haftalık oldum bile :)
Hync1 YldrmNUR içimi rahatlattınız çok teşekkür ederim tekrar ne zaman beta vermeliyim sizce 15 şubata kadın doğuma randevu aldım