SSenaaa Kızlar lütfen bir çözüm yolu önerin 26. Haftadayiz kabizliktan nefes alamıyorum ne yapmam lazım neredeyse 3 haftadır bu sorun var ve artık rahatsız etmeye başladı lütfen güzel önerilerinizi yazarmisiniz???
Hulo2105 SSenaaa bacım doktorun ilaç yazsın kayısı mayısı uğraşma hiç bende çok çektim hiçbir şey işe yaramamıştı. Doktorunla konuş hemen
Hayatinmelodisi SSenaaa demir hapından mı acaba ? Eğer öyle ise isterseniz onu değiştirin sidefer filan kullanın
Gamzeacis SSenaaa Bnde aynı şekilde olmuştum doktorum demir ilacımı değiştirdi hem de magnesie yazdı onu içtim o bile 4.gün fayda etmişti
SSenaaa Youngplanner şalgam seviyorum ama mideme gelmiyor gebelikten öncede mide rahatsızlığım vardı şuan dahada arttı aşırı yanma yapıyor malesef
Hulo2105 SSenaaa canım ben hem kabızdım hemde gaz maz çıkmıyodu yani bana hem suya karıştırılan tozdan verdi kabızlık için hemde hap verdi gaz için. İkisi de iyi geldi alttan üstten valla şişliğim gitti.
YldrmNUR SSenaaa bende kabız oldum bi ara. Kayısı falan hiç fayda etmedi. Doktor bi şurup yazdı onu içtim faydası oldu
Cerentasdelen SSenaaa demir ilacı kullanıyorsanız bir süre ara verin ben bir hafta tuvalete çıkamadığımı bilirim mecbur ara verdim kullanmaya