Lebis35 ben ilkinde fermuarlı buz dolabı poşeti var tek tek onlara koymuştum kullanımayan eve gelince yıkamam gerek kalmasın diğe iyiki öyle yapmışım şimdi yine onlardan alıp öyle koyacağım çok pratik oluyor bide sonra o poşetleri tekrar kullanıyorum fuzuli birşey almamış oluyorsun 😊 