Aysennn1608 yeschef-13 çok sevindim, sağlıkla alalım kucağımıza bebişlerimizi 😍 Boyu kilosu kaç ? Bizde göbek kordonu 2 damar olduğu için yeterince kilo almış mı benimki merak ediyorum. 22+0 da randevumuz vardı, 514 gram 28 cmdi oğlum 💙
Bburrcu Aysennn1608 genetik test dedıgınız sıvı mı aldılar banada dedıler sıvı vermeye korkuyorum bebege rıskı olursa dıye
Aysennn1608 Bburrcu o sıvı amniyosentez testi, ben de riskli diye korktum. Nipt testi o genetik testin adı %99,9 doğruluk payı var.
Bburrcu Aysennn1608 yani kan mı verdiniz nasıl yapılıyo test gıttıgımde bende doktoruma soylemek istiyorum
Aysennn1608 Bburrcu evet nipt testinde kan veriyorsunuz. Diğer tarama testlerinden farklı olduğu nokta ise anne ve bebeğin DNA’sı birbirinden ayırıp inceliyorlar. 400 dolar verdim ben bu arada. Fiyat bilgisi de vermiş olayım 🙏🏻
Haz28 Aysennn1608 merhaba herkese 22+3 oldum geçen hafta çarşamba günü detayliya girdim çok şükür herşey normal ve yolunda dedi doktor sadece Perşembe gününden beri sağ kasığımda bıçak saplanmasi gibi acı yaşıyorum çalışıyorum uzun süre oturup ayağa kalktığımda sağ kasığımdan adım atamaz hale geliyorum baya birşey saplanıyor sizde var mı cumartesi günü devlete gittim alttan muayene etti tekrar ultrason ile de baktı bebekde ve servikste sorun yok apandisit de değil idrar yolu enfeksiyonu dedi suya katmalik bir ilaç verdi içtim ama hala değişiklik yok aynı acıyı çekiyorum 😩
Aysennn1608 Haz28 Çok geçmiş olsun 🙏🏻 Yaşamadım hiç ama acaba magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor olabilir mi ?