SEV0 Edaa01 kızım olsaydı ben balım koyacaktım çok da az kişide bar en son baktığımda Türkiye de 300 kişide mi ne vardı fikir olsın 😁
Evhamlikurabiyeanne Ceysah Soyadi Çimçik miydi acaba ? Ay alakasiz ama lisede bir hocamiz vardi seker gibi kadindi adı Birim idi ayni kişi mi merak ettim 🙈
ngksu Ben kendi ismimi de seviyorum ve çevremde kimse yok Nurbanu :) belki seversiniz😂 Birde İlay güzel
Sehermahsum7321 Edaa01 incilay hayatım boyunca bir kişi de duydum oda küçükken hastanede çalışıyor babam hemşirenin ismi :)
Merveee000 Ikimelekannesi_ benim kızımın adınıda Aysima koyucaz 🌸çok uysal oluyorlar genelde sizinde öyle mi ☺️
bebisliozlem Bebikk_10 dilefruz,tesnim,hare hariç bu isimler az rastlanmış isimler değil ki aksine 2023-2024 en çok tercih edilen kız isimlerinden.
Ikimelekannesi_ Merveee000 çok ozguven sahibi aşırı derecede hemde🫣o kadar çok konuşkan ki her ortama uyum sağlıyor.