Altin23 Kızlar iyi akşamlar.. 18 Kasım’da kürtaj olmuştum bebeğimin kalbi durduğu için. Neredeyse 2 buçuk ay oldu adet olmadım hala. Cyclo-progynova başlamıştım o da biteli 5 gün oldu ne adet grliyo ne belirti. Bugün sağlık ocağına kan verdim kalbim neredeyse ağzımda atıyor sonuç ne olacak diye. Çok şiş hissediyorum bomboş bir şeyler yiyesim geliyor. Ama adetlerim hep sancılı olur kasık ağrısı bacak halsizliği falan da yok. Kaset test yaptım bugün negatif görünüyor. İnşallah hamileyimdir dua edin nolur hamilenin duası kabul olurmuş 😔
Altin23 Vaveylaa_2727 sabah verdim enabızdan kontrol ediyorum ama hala çıkmadı yarına kadar da çıkar mı bilmiyorum inşallah vardır ya Allah razı olsun çok istiyorum yeniden olmasını 🥹🩷
Altin23 Vaveylaa_2727 amin Allah razı olsun Allah kalbinden geçirdiğin tüm güzellikleri versin sana 🩷🩷
papatyaolsun Sağlık ocağına kan verirken barkodunu istiyorum diyin, tüpünüze yapıştırdıkları barkodun birini size veriyorlar, onunla çıkar çıkmaz öğrenebiliyorsunuz. E nabıza çok geç düşer
Altin23 papatyaolsun geçen sefer almıştım ama bu sefer heyecandan unutmuşum ya enabıza düşmedi hala öğleden sonra 3te doktor kontrolüm vardı o zamana kadar çıkmasa bile doktora görüncem