Funda54 11+1 çift yumurta ikizlerine hamileyim 16 anda randevum var 12+5 olacağız o zmn cinsiyetini öğrenir miyiz acaba ? Sizler ne zmn ogrendiniz?
Funda54 Baya erken o zmn sizinkiler göre en azından yorum yapsa o bile yeter 😃 çok merak ediyorum niyeyse bı oğlum var biri bari kız olsa diyorum tabiki en önemlisi sağlıkli olmaları
Ikimelekannesi_ Funda54 şu an bulunduğum ilçede tek doğum doktoru🫠yani nasıl desem adam ozellere bin basar🤭o kadar ki iyi bir doktor anlatamam yani.bir muayenesi neredeyse 40 dk sürüyor o derece detaylı inceliyor☺️
Buseirgit Funda54 kızlarımı 13. Haftada öğrenmiştim 12+2 de bu bebeğime erkek dedi doktorum bakalım ne olucak ☺️
Funda54 Buseirgit ne güzel sizde erken ogrenmissiniz kızlariniz ikiz galiba tek yumurta mı çift yumurta miydi
Elifttk Funda54 cıft yumurta ıkızlerım olacak allahın ıznıyle 16.haftada bırı kesın erkek dıgerı kıza benzıyor ama kefıl degılım demıstı bır sonrakı kontrollere 19 haftada dıgerı ıcın kız dendı bır kız bır erkek suan 28 haftalıgım