AAselinannesi06 Bu şekilde tanı konularak plesenta zamanla yukar çıkanlar var mı doktor rahmi tamamen kapatmış dedi bu şekilde olanlar düzelme oldu mu düzeliyor mu
Anneoluyorummm1 AAselinannesi06 benim de tamamen kapatmıştı, sezeryan ile doğum yaptım erken doğum riski olabildiği için 37-38 haftada alınıyor eğer yarım kapatmıssa yukarı çıkabiliyormuş ama tamda çok zor içini ferah tut olacağına varıyor☺
Asure123 AAselinannesi06 bana da demişti. 1-2 hafta sonra gittiğimde düzelmişti😁 ama rahmi kapamamıştı benimki sadece çok aşağıdaydı