Seyhan- ben derya başbuğ a, gidiyordum özel muayenehanesi var doğumu çağsuda yaptırıyor, iyi bi doktor, memnundum, ama doğumda hastane ayrı ücret derya hanım ayrı ücret alıyor, biraz zorlayacaktı bizi, şuan çağsuda sevgi selene gidiyorum sevgi hanımda iyi bi doktor memnunum, devam edicem. devlet hastanesinde doktora gitmedim ama burdan bi arkadaşım can diye birine gidiyordu memnundu baya. Muncurlu’da galiba doktor