YagizAsyaMom diğer postu bulamadım burdan yzayım dedim oğlan 3.800 gr 49 cm 38+6 haftalık nst de 80-90 ı bulan düzensiz anlık sancılarım var ama açıklık muayesi yapmadı sordum şu anda bakarsam düzenli sancın olmadığı için dar gözükür dedi sancıyla geldiğinde bakıcam dedi 🙄 nasıl yani doğum zamanımı bakacaksınız çatın dar sen normal doğuramazsın hopp sezeryan doktorum bu şekilde yapıyormuş bilemedim kafam karıştı 4 kiloyu geçer ama bu normal doğuma engel değil de dedi anlamadım 🤷♀️