umena böyle bir şey mümkün olabilir mi ya bilemedim 7 kat kesi yapılıyor sonuçta Önce cilt, cilt altı ,fasya,kaslar,dış karın zarı,rahim üstündeki zar ve rahimin kas tabakası sırayla yapılan bir ameliyat sezaryen bebeğe ulaştıklarında anmiyon sıvısının içinde oluyor neşter daha ağır bi yara bırakmaz mi hem 🤷🏻♀️