Merhaba arkadaşlar benim ve eşimin sigortası yok özel hastanelerde hamile gözüktügüm için hamilelik sigortası diye geçiyo sanırım sigortasız muayne ücretinden ziyade sigortalı ücreti ödüyüp muayne oluyorum ama bugün saglık ocagında ilaç alırken öyle gözükmedigimi söylediler ve normal ücret ödedim sizin bu konuda bilginiz varmı