Ben Ayşenur hanıma gidiyorum 34. Haftadayız memnunum bi sorun yaşamadım ilgili davranıyo sorunsuz geçiyo çok şükür acil durumda mesaj atıyorum dönüş yapıyor doğum hakkında çok konuşmadık daha istersen sezeryan yapabiliriz fakat normal beklemeyi önerdi şuanda düşünme kendini strese sokma sorunsuz ilerliyorsun dedi doğumdan sonra ne düşünürüm o süreç nasıl ilerler bilmiyorum tabi çevremde de Ayşenur hanımda doğum yapan yok hiç bilgi sahibi değilim maalesef