19 ocakta rahim filmi çekildim. Bugün adetimin 25. Günü normalde düzensiz ve geç adet gören biriyim. 2 gün önce test yaptım hayalet çizgi vardı dün ve bugün yaptıklarım ise tamamen negatifti. Biraz önce tuvalete gittiğimde çamaşırımda kahverengi leke ve sildikçe gelen çok az kahverengi lekelenmem oldu. Acaba rahim filminden dolayı erken adet mi oluyorum yoksa bu yerleşme kanaması mıdır sizce
Yerleşme kanamasıysa eğer testler negatif çıkar mıydı 🤷🏼♀️😔