Dilolo kahvesever__ doktor bugün daha çok küçük tahminim kız dedi dört haftaya netleşir dedi Sizce yanılma payı varmıdır
Yonca_26 Dilolo keseyin sekline göre canim benim de kesemin sekli böyleydi bana burda hepsi erkek dedi dogru da cikti😀oglum oluyo erkek bebeklerin kesesi bu sekil olurmus kizlarin ise yuvarlak 🤷🏻♀️
2prensesannesiiii Dilolo yok nuba baktım mehmet boz var dr onun videolarını izliyorum sizde izleyin sizinkiyle karşılaştırın çıkıntı var
Dilolo Yonca_26 bende öle biliyorum ben hep erkek diyordum bugün tahminim kız ama çok küçük dedi şok oldum bide özel hastahane bakalım dört hafta sonra gel dedi değişir mi ki 😄
Yonca_26 Dilolo degisebilir canim ben 12 haftalikta gitmistim doktor daha birsey söyliyemem degisme ihtimali var demisti 14te tahmin de bulunup 18haftalikta net söylemisti