Yesimmm28 ayrancilarda gidiyorum medifama hastanesi Emrah beyan takipindeyiz çok iyi bir Dr güler yüzlü herşeyi en ince ayrintisina kadar söylüyor. Muayene ücreti ben askeri personel esiyim indirimimiz var 1000 verdim son gittiğimde.ocakta gittim doğum ücretini hiç sormadim temmuzda doğumum daha çok var diye konuşmadım yani