Emine-G Öncelikle başın saglosun kuzum 💙
Benim iki çocuğum var ve çocuk istemiyordum, geçen yıl bu zamanlar spiralim kaymış hamile kalmıştım bebeğimi öğrendiğim de 6 haftalikti aldırma kararı aldık daha doğrusu ben istemedim sonra hast. gittiğimizde kalp atışını duyunca vazgeçtim ilk ogrendigim de çok ağladım karnımı yumrukladim nasıl bakcam nasıl dogurucam dikislerimin yeri ağrıyordu hala neyse bı şekilde kabullendim, spiralle 1 hafta durdum sonra ipi iyice dışarı gelmişti Dr aldi bir hafta sonra şiddetli karın ağrısıyla hastaneye gittim. Bebeğimin kalbi 2 gün önce durmuş, ama size o acildeki hıçkıra hıçkıra aglamami anlatamam, aylarca ben istemediğim için mi böyle oldu diye kendimi yedim bitirdim.
8 haftalıkken kaybettim ben kuzumu bana tutunmak isterken belkide spiral yüzünden kaybettim asla unutmadım asamiyacagim ben bunu, şuan 5 haftalık hamileyim kesem aşağı da kalp atışını dinleyemedik o kadar çok korkuyorum ki yine aynılarını yaşayacağım diye ama Rabbimin beni imtihanı da bu şekilde demekki kendim aldirsaydim daha çok üzülecektim. Vardır bunda da bir hayır kuzum sen anlatınca hemen aklıma geldi kb 🥺
Allah sabrını versin biliyorum çok zor 🥺❣️