Hangi programı kullanıyorsunuz 37+3 haftamdayım ara sıra sancım oluyor
Meryeminannesi20 buraninkini
Gozdecaner ben göremedim nerde nasıl kullanılıyor
Meryeminannesi20 alttaki daha fazla bölümünde kasılma sayar var canım
Gozdecaner buldum çok teşekkür ederim ☺