Bende de var ilk gebeligim biraz zor zamanlar yasadiktan sonra bize ilac gibi gelmisti sonra kaybettim onu ayni gün dedemi kaybettim benim icin tam bi yıkımdı.3 ay sonra kizima hamile kaldim 9 ay nasil gecti ne sen sor ne ben söyleyeyim her gün agliyordum bebegime bir sey olursa sanki baska sevdigim bir insan daha ölecek gibi hissediyordum ya bebegim ölürse onunla beraber anneme babama bir sey olursa onlar da ölürse bebekle beraber diye agliyordum kizim bir dogdu kolik alerjik bu konuda kendimi sucladim benim yüzümden oldu diye hamileyken 3defa kuran hatim ettim namazlarimi kildim ama vesvese hic geçmedi.3 yil cocuk düsünmedim hamilelikten korktugum icin bebek konusu acilsa ayni seyleri yasamaya gücüm yok diye agliyordum 3 yilin sonunda hic planda yokken hamile oldugumu ögrendim testi yaltigim gece sabaha kadar agladim simdi simdi hafta biraz ilerledikce sevinmeye basladim aslinda o an da sevinmistim ama korku hep daha öndeydi 11 haftaligim kuran okuyorum namaz kiliyorum her gün aglamiyorum ama hep bir korku hep bir vesvese hani kendimi kurana vermesem buraya girmesem kizimla oyalanmasam herhalde kafayi yerim.Biraz sakin olmaya calisin biliyorum cok zor ama bizzat yasadim hamilelikteki stres bebeğe yansiyor dogunca gazli kolik oluyorlar