Haticemhy2727 Yeni rest yaptım hamileyim ama 3 4 gündür adet sancısı gibi sancı var ve kahverengi lekelenme yaşıyorum normal midir randevu aldım doktora oda perşembe günü dedi
tgc_kiz6 Haticemhy2727 canım o normal bende fazlasıyla yasadim yerleşme ağrısı oluyor geçiyor o. Bebek rahme tutunmaya çalışırken ve yerleşmeye çalışırken ağrı ve kahverengi akıntı olması çok normal benim doktorum böyle soylemisti. Endişelenme yani 😊
Nidaanur Haticemhy2727 bende bugün ilk defa yaşıyorum kahverengi lekelenmeyi.Tedirgin oldum. İnşallah yerleşmedir.Sağlıkla gelsin bebişler