Mother Kızlar arada bir çok az su geliyor benden bazen akıntımla karışık bazen sade su şeklinde doktorumuz aradım ama ulaşamadım yarın gidicem hastaneye bu arada 24+6 yım erken doğum riskim de var servikal yetmezlikten sizce neden?????
Chan Mother Eğer amniyotik sıvısı değilse enfeksiyon yüzünden olabilir. Büyük ihtimalle sizden idrar tahlili filan isteyecektir muayene sonrası.
Annesininmucizesi Canım aynı haftalarda aynı şikayetle doktorumu aradım yarın gel bebeğin suyuna bakalm dedi gittim baktı herşey yolunda suyunda normal dedi idrar kaçırması yada su şeklinde akıntı olabilir dedi şuan 27+4 olduk hala devam ediyo ama bi sıkıntı yok idrar kaçırması deil eminim galiba akıntı tabi herkesdw aynı olcak die bi şey yok gidebiliyosan yarın bi git doktoruna😊