Kızlar merhaba malesef 1 hafta önce bebeğin kalbi durduğu için kürtaj oldum. (8+5 de) Sizlere bir sorum var. Doktor bana 3 ay korunmamı tavsiye etti. İnternetten araştırdığımda kadın doğumcular eskiden 3-6 ay korunun diyorduk ama yapılan son araştırmalarda artık buna gerek olmadığını anladık diyorlar. Eskide kaldı 3-6 ay korun dememiz diyenler çoğunlukta ama dediğim gibi benim doktorum 3 ay korun dedi. Sizin tecrübeleriniz ve doktorunuz ne tavsiye etti yazar mısınız 😔 🙏🏻