Filiz_1907 Kızlar selam göbeğim çok kuruyor ve kaşınıyor hangi kremleri kullandınız memnun kaldınız ?
Haticerman Ben başta normal bebek yağı ve bio oil kullanıyordum. Sonra gebelik geçirmiş kuzenimin tavsiyesi ile kakao çekirdeği yağı aldım çok güzel nemlendiriyor memnunum.