Temmuzmucizesi26 2. Ölçülen dediğiniz 1. Saat tokluk sanırım yüksek çıkmış. Benimde öyleydi endokrine yönlendirdi diyetisyene yönlendirdi ve evde ölçüm yaptırıyorlar diyetle kontrole alınmazsa unsiline başlanacak. Devlette maalesef sıra bulması zor oluyor bende çok uğraştım dahiliye de endokrine yönlendirdi onda hiç sıra yoktu mecbur özele gitmek zorunda kaldım. Maddi olanaginiz varsa özele gidin riske atmayın derim