39+1 im bugün muayene oldum. Aynı durum olabileceğini hiç açılmam olmadığını ve plasenta yaşlanması başladığımdan 39+5 de zorunlu sezeryan olacağız. Demek ki hakkımızda hayırlısı buymuş diyerek doktoru dinleyeceğim canım. Bekleyip yine sezeryana dönen örnekler çok biliyorsun :)