Bende 22 haftalık hamileyim. İkinci gebeliğim ve varislerim var, gittikçede artıyor. Benim eksim vajinamda da varmış varis. İlk doğumum sezaryen ssvd istiyordum ama doktorum bu şekilde imkansız dedi. Banada 36. Haftada kan sulandırıcı başlayacağız en kötü ihtimalle yoksa doğumda çok zorlanırız dedi. Açıkcası endişeleniyorum. Kalp damar doktoruna gitmem bile gerekebilirmiş daha da ilerlerse😬