Merhabalar ikili tarama testi yaptıran var mı aramızda, benim ikinci gebeliğim yaptırdım ama pişman oldum ultrason ölçümleri normal çıkmasına rağmen doktor kan sonucuna göre kesin olmamakla birlikte bir risk var gibi dedi telasta bıraktı beni yaptıran annelerimiz var mı sıkıntı yaşayan oldu mu?