Beyzaanr ben 2 defa kullandım catlama iğnesi de. Olmadı. Sonra akışına bıraktım kendiliğinden oldu 2 ay sonra. Ben çok stres yapmıştım aslında saati saatine deniyorduk. Ama akışına bırakınca canımız istedikçe beraberlik gerçekleştirdik öyle tuttu. Demem o ki ilaçta kullanacaksan sakin kal, çok odaklanma. Akışına bırak