bugün kontrolden geliyorum o kadar aktif olmama rağmen açılma yok su nişan vs gelmedi bebiş kanala girmemiş nst de biraz sancım çıkıyor doktor 40+5 te suni sancı vereceğini söyledi açılma olmazsa sezeryan a alacak sizce suni sancı almadan mı sezeryan olsun yoksa bir umut açılma olur mu suni sancı almalı mıyım?