Cnserdm Kızlar bugün 8 gün oldu iğneyi yapalı. Test aldım yeni yaptım sabah değil. Fakat tek çizgi maalesef.. Dönme şansı var mı? Başına gelen varsa yazabilir mi?
Glsm-19 Cnserdm bugün bende yaptım negatif canım testlerde kuruma çizgisi çıktı sadece inşallah pozitif döner tekrardan testlerimiz🤲
Minnakbiri Cnserdm henüz erken değil mi benim 13.gün çok zor görünen silik çıktı sonra kan vermiştim.Tekrarlayın bence 12 13.günler
Eeelooo Cnserdm daha çok erkennn benim bugün 12. Günüm. Doktor 15. Gün yapmamı söyledi öncesi yanıltabilirmiş
Gizemyldz-1997 Cnserdm ben 11. Günde pozitif oldu kan verdim çıktı senin baktığın gün çok erken bana bile 14. Günü bak dedi doktor
Cnserdm Minnakbiri erkenmiş 🥲 umarım bizde görürüz dua edin bize lütfen 🥹 Sağlıkla gelsin hepsi. Bir de bişey sormak istiyorum bugün aşırı akıntım var su gibi siz yaşadınız mı böyle bir durum?
Cnserdm Eeelooo bekleyeceğiz sabır etmek çok zor.. Rabbim boşa çıkarmasın bu mübarek günde inşallah 🌸♥️
Minnakbiri Cnserdm evet altıma kaçırdım heralde falan dedim hatta :) 48.85 beta ile öğrendim 14.gün düşünün daha küçük şu an 151 oldu kesenin görünmesini bekliyorum inşallah her şey sağlıklı bi şekilde ilerler
Glsm-19 Cnserdm evet canım benimde öyle yapışkan değil şu gibi dimi birde sol göğsüm baya ağrıyor ve çok şişti iki göğsümde sende varmi peki bu
Glsm-19 Minnakbiri öncelikle inşallah sağlıklı bi gebeliğin olur inşallah ve sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın inşallah canım peki belirtilerin varmıydi canım gögsunde agri gibi veya başka belirtiler
Minnakbiri Glsm-19 evet göğüs ağrım renkte koyulaşma kasık ağrısı bel ağrısı hepsini yaşadım hala da yaşıyorum benim için çok zor geçiyor inşallah sağlıklı olur bebeğim hepsini çekmeye razıyım.İnşallah siz de en yakın zamanda güzel haberler alırsınız
Beyzaanr Minnakbiri seninle birlikte bekliyorduk en cok bana sen umut olmustun ben pozitif goremedim insallah seninki saglikli guzel olur degerin yukseldi mi canim
Glsm-19 Cnserdm valla bende sadece sol göğsümün ağrıyor canım sağ da agri yok ama ilk defa bu kadar sistiklerini gördüm valla bende reglden 1 hafta once sızlar sadece ama bu başka bi agriydi yaa hadi inşallah ikimizde de ve isteyen herkezdede vardır inşallah