Merhaba güzel annelerim. 3üncü bebeğim. Dr a gittim kanama war dedi. Bi de rahmin çok dağınık dedi. Yapışmasından korkuyorum dedi. Sezeryanlı olduğum için. Ne yapacağım bilmiyorum sürekli yatıyorum. İki bebeğim sefil durumda. 😞 vicdan azabı cabası.
Ne zaman geçer bu durum. Beneğime sağlıcakla kavuşmak istiyorum. 😞