Evremerv ben 37+2 yım. Gün içinde 3-4 saatte bir regl ağrısı gibi ve geceleri de vajinada bıçak ağrısı gibi ağrılarım oluyor. Sizin hiç ağrınız faln var mı merak ediyorum. Bu ağrılarla çok beklemez dogurursun diyorum. Bir yandanda 40 görürüm diye korkuyorum. Sizin hiç daha önce buna benzer ağrılarınız falan oldu mu kimi hiç ağrım olmadı diyor?