Brvnantal Esmaveminigi inşallah rabbim her isteyene evlat versin hayırlısıyla herkes tatsın annelik duygusunu ben şimdiden fena girdim o psikolojiye 🤭
Esmaveminigi Brvnantal ay sormayın bende girdim hemde nasıl ki daha çok erken keseyi görcez daha haftaya :)
Esmaveminigi Brvnantal ben siritamiyorum ya :) kaygılarım oluyor hamileyim bile diyemiyorum acaba sağlıklı gebelik mi felan diye çünkü daha çok yeniyiz ya keseyi görmedik
Brvnantal Esmaveminigi evet ilk başta o tedirginlik olur inşallah keseyi görürsünüz kalp atışlarını da duyarsınız Allah’ın izniyle